משפט נתניהו; עו"ד בן צור: דרישות הסיקור היו בקשות לגיטימיות

ישראל רובין No Comments on משפט נתניהו; עו"ד בן צור: דרישות הסיקור היו בקשות לגיטימיות

סנגורו של ראש הממשלה, עו"ד בועז בן צור ממשיך לנסות ולהוכיח כי 'דרישות הסיקור' מצד ראש הממשלה באתר וואלה – היו בקשות לגיטימיות ושגרתיות ואינן בגדר 'היענות חריגה', כפי שנטען בכתב האישום

בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכה היום (רביעי), חקירתו הנגדית של מנכ"ל אתר וואלה לשעבר, אילן ישועה, על ידי סנגורו של ראש הממשלה, עו"ד בועז בן צור.

עורך הדין בן צור המשיך היום בקו ההגנה במסגרתו הוא עובר על דרישות הסיקור המיוחסות לנתניהו בכתב האישום, ומנסה להוכיח שמדובר בדרישות לגיטימיות.

בן צור התייחס לאחת מדרישות הסיקור המתוארות בכתב האישום, ומציג את ההתכתבות בין מי שהיה אז יועצו של ראש הממשלה, ניר חפץ למנכ"ל וואלה, אילן ישועה, ממנה עולה כי חפץ ביקש מישועה 'באופן מנומס' לפרסם כתבה מסוימת והוסיף בבקשתו שיעשו זאת 'לפי שיקולי עריכה ועיתונאי האתר'.

באירוע אחר, כתב האישום מייחס 'היענות חריגה' לדחיקת פרסומים על פרשיות מעון ראש הממשלה. עורך הדין בן צור טען, כי אין שום טענה בכתב האישום שמישהו מדוברי ראש הממשלה, מסביבתו או מטעמו פנה בבקשה לדרדור הידיעה. עם זאת, טוענים פרקליטי נתניהו, היעדר כל מעורבות מצד ראש הממשלה או סביבתו – הפכו סעיף בכתב האישום.

במהלך הצגת הדברים, הביעה נציגת הפרקליטות התנגדות לכך שקו הגנה זה נעשה בנוכחות עד התביעה ישועה, שאינו רלוונטי כעת.

השופטים קיבלו את עמדתה של הפרקליטות וישועה הוצא מאולם בית המשפט בזמן שפרקליטו של ראש הממשלה, המשיך לנסות ולסתור את תזת הפרקליטות שדרישות הסיקור היו בגדר 'היענות חריגה'.



0 תגובות